Zenelejátszó

2014. június 23., hétfő

Kritika: Árnyak nélkül

Árnyak nélkül
Blog:(katt)

Fejléc: Nekem különösebben nincs vele bajom, de nem is fogott meg. Ez egy olyan fejléc, amit ha meglátok, átsiklok felette. Nincs rajta az a bizonyos plussz, ami érdekessé teszi, és odavonzza a tekintetemet. 10/9

Történet/Írás: Mivel a csontvárost is imádtam, ezt is imádom. Elég Cassandra Clare-esen fogalmazol, ami valljuk be, nem rossz. Tetszik a történet, semmi rosszat nem találtam benne. Helyesírási hibáid alig vannak, ezért élvezhető az olvasás. Próbálj meg választékosabban fogalmazni, és egy tökéletes blog gazdája lehetsz. Az egésznek regény stílusa van, és mivel imádom a regényeket, a blogodért is odavagyok 10/10

Összkép: A fejlléc, és a háttér színeiben passzol egymáshoz. Amik nagyon zavarnak, azok a betűid. Túl kicsik, és alig lehet elolvasni őket. Nagyon zavar. Nekem emiatt csak 10/9

Össz.: 30/28

Nem akartalak megsérteni a véleményemmel. Elnézést, ha sértően fogalmaztam, nem állt szándékomban. 
További jó blogolást! Puszi, Nika! 

2 megjegyzés: